Sunday, November 7, 2010

Wanna be a child again...

Täna...täna tulid mulle vastu üks väike tüdruk ja tema isa, (ma ei tundnud neid) tüdrukul oli käes väike hamstripuur, mille sees oli jooksuratas. Aga põhiline oli tüdruku nägu, see oli nii armas, ta naeratas mulle juba kaugelt, see naeratus oli nii siiras rahulolev ja ootusärev, et mul oli täielik flashback sellest kuidas ka mina oma hamsupuuri ja hamsud sain...see tunne...,
see täiesti puhas lapselik õnnetunne selliste pisikeste asjade pärast see on üks parimaid asju mida üldse tunda. Tuju kohe tõusis sellest 184%

Jalutasin siis edasi ja kesklinna pargis kiikusid (selle vedrukiiguga) kaks roosat tüdrukut ja leelotasid muutkui: "koo-paa-diii-koo-paa-dii"...and I felt happiness rising again (beaming smile:))
Siis olin Janka juures paar tundi. Lamasin lihtsalt voodipeal, kaifisin päikest,
paitasin kiisusid (kes mu sallile pidevalt üksnull üritasid teha ja mu soengu täiesti ümberkujundasid) ning vaatasin Oprahit ja nautisin kuidas inimesed on õnnelikud:D:D
PS: tahan kaa koo-paa-dii´d või midagi mängida.:):)
Kui keegi huvi tunneb ja trifaad või mädamuna minuga mängima tahaks tulla, siis andke teada...


Mommy, do I have to grow up???

No comments:

Post a Comment