Sunday, October 31, 2010

kujutage ette et siin on mingi jubeorginaalne lause :D


nii.. nüüd peab...nüüd...nüüd kohe...jaa... kohekohe nüüd...tuleb üks postitus välja punnitada ;)
äkki on abi kalendri vaatamisest... nii ..ohoo :D ja ongi, ma postitan ette ära siis: 15 november tuleb kindlasti silmaarsti juures käia, kaks kuud tagasi sai ikkagi aeg pandud ;)õuu kuule siis on ju doonoripäev kaa, nonäedsa kui hea et ma ikkagi kalendrit vaatasin:D
agajahh, see kooliaasta on üsnasegaselt alanud (ok algas ta võibolla 8 nädalat tagasi)kõik need õppimised ja kool ja uued huvid ja suhted ühtedega ja suhted teistega ja swirlswirlswirl...
kõigest ma vist rääkida nkn ei jõua niiet piirduks vaheajaga:
Reede: Kristi poole sõime pitsat, mis koosnes küpsemata lehtaignast ja muust pitsekoostisest, kodus: 22.30 (eks igaüks loeb sellest välja, kuidas oli)
Laupäev: Töö ja bussipelae jooksmine --> TARTUU; wiii J. + rumm+ cola+ laim+ ice cream...Illukas, pidu M.+J. ja M.+S. = What happens in Tartu stays in Tartu ;);)
Pühapäev: ommikul kaheksa Janka hellab: Mannu läämi är kodo...ma vsjuhh voodist välla väike koperdamine ja peavalu ja runrun autopääle, siis ma juba tundsin et midagi on korrast ära: kurk nii valutas ja pää kah (seda ma ei saand sümptomina võtta veel;))
Esmaspäeva öö: täielik SURM: ärkasin üles kell 00.00; 01.00; 02.00; 03.00...
Esmaspäev: täielik SURM vol 2 terve päev magasin, liigutada ei jäudnud, neelata ei jõudnud, süüa ei olnud füüsiliselt võimalik, täielik deliirium:S:S
Teisipäev: tegin õunakooki (aa kas keegi oskab mulle õpetada kuidas õigesti pärmitaigent teha, ma ikka ei oska:P:P)
Kolmapäev: suutsin saada nii terveks et Tartu minna, õnneks viitsis S. mukka hommikul niivara kaasa loivata:P Õigusteaduskond (S. lubas lektor Irene ära sebida), LOTE, Chemicum, Tartu X tänavaid pidi kesklinna, Ott Kiivikase munad, väike omlett, Informaatikateaduskond, Marsu, Bussipääl veits Porri ja olimegi Võrus tagasi
Neljapäev: ömmm...ee..aa kinos käisin
Reede: J.- ga kaltsareid pidi, jejei maiütle mis ma sain, aga J. sai Bolliwoodi kehakatteid veits;);) hää oli:D old times noh (weeping weeping:P:P)
Kaidi sünnipäev, nii hea kui keegi veel selliseid rahulikke koosolemisi korraldab nn morss+kartulisalat ja elo om illos (vanaks hakkan jääma vist juba). A.-ga linnapääl
Nv ei toimunudki midagi, nagu ma ütlesin vanaks hakkan jääma juba: Inämp ei jovva;)
Aga ühe asja ma tabasin ära ja mis mu südametunnistuse peal niniiii rõhub: TÜ-s LOTE-s lektor ütles, et ülikoolis loeb vaid töökus, ma teaaan ju seda:(:(, aga siin ongi konks noh, ma EI ole töökas inimene, hetkel lasen vaid mingi natural intelligence´i peal liugu ja isegi kui ma üritan et ma nüüd teen ja õpin...hui noh...vastik laiskvorst, nii lihtne on kõigele vabandust leida:S:S, ja kõige tobedam on see et ma aint halan selle üle, teeks siis midagi...jah, aga ikkagi ma loodan et see loomulik inntelligents veab mu välja kuidagi....aaargghh ma pean veel lahkama ja arutama sead asja endaga hetkel olen mess ...
but still: A-always
B-be
C-cheerful:P:P
Einoh tegelikult on elu ikkagi lill ; ja mujal maailmas on palju neid kellel ei ole võimalust bogi kirjutada (ja süüa ja juua ja varju all elada ja kaltsarites käia ja mingitki haridust saada....)
lililililillliliilllllllll

mmm mul tuli nüüd hea pealkirjaidee kaa : "Head lapsed kasvavad ilma lillebisnesita.." /Revo, Moone lillelaost/

No comments:

Post a Comment