Saturday, December 18, 2010

Täna ei takista teda vallid ei kraav ja ega ka mitte lumi /Sky Plusist kuulsin/


today´s do do list (ok mabey some things tomorrow also:P):
1. toa tolmurullid tuleb hävitada
2. põrand plekituks küürida
3. teha jõulukaarte min. 10 tükki
4. neile midagi jõulust sisse kirjutada
5. teha piparkooke
6. nendele midagi jõulust peale teha (see sisaldab palju suhkrut + veits toiduvärvi:P)
7. minna kuuske otsima
8. hakata mouldima fimo polümeersavi (sushhh sellest me tegelt ei räägi:D)
9. raamatud: a)A. Gailit - Ekke Moor (esmaspäevaks) b) Suzanne Collins - Mockingjay (for Monday) c) Richard Hammond - As you do! (just for mee) c) K. Ristikivi - Õige mehe koda (kunasekski oli:P)
10. to study: mate proovieksam <--see jääb nagunii õppimata (me and my egooo)

11. kirjutada ümber ühiskonna hiiglamapikk konspekt (ärge arvake et ma tunnis polnud, olin küll, aga ma ei leidnud niikiiresti kui vaja vihikut üles kuna rünk oli juba klassis ja suutis öelda oma kuldsed sõnad "gümnaasium on koguaeg kapis" ja mul pmst ei olnud julgust kauem seda vihikut otsda niiet istusin tunnis ilma kirjutamata samal ajal kui vihik viibis mukka samas klassiruumis ...ja nii veel kaks tundiS:S:S

12. teha artikkel Hitleri võimuletulekust riigikantsleriks ja võtta natse toetav või mittetoetav seisukoht

13. teha artikkel , et oled mingi naine, kes elas hitleri ajal ja...ahmaimäleta, mingit hala pidi kirjutama:D

14 mõelda teatud isikule mingi ülivinks sünnipäevakingitus välja

15. aa ja emps just ütles et tal on suhkrut kõrvitsate jaoks vaja: niiet poes vaja kaa käia:)

16. leida oma mobiiltelefón J. lähedusest:P

17. mingiasi mis mul meelde ei tule???!

See nädal oli hea nädal:) aga tolmurullid päriselt kaa ootavad elimineerimist niiet olõi aigu inämp kirotada:(

PS: J. & T. ma ei andesta teileee eilset (ok T.-le vb sest massaas oli umbehää););)

No comments:

Post a Comment