Wednesday, August 31, 2011

Tarkpea Lust ja Rõõm....








Nüüd siis Tartus. Istun oma kägiseva voodi peal Mõmmi kõrval ja puhkan oma valutavaid jalgu (damn you J. kes sa mu eile trenni vedasid, ma basically veeren igast trepist alla:D) ...

Alustame algusest:

Esmaspäeva hommikul pakkisin veel oma pakkimata jäänud asju ja saatsin oma Suurema Mõmmiku bussipeale...kunagi saabus Janika ja panime Trt poole ajama, nagu alati läks meil überkiireks , sest pidime Poodso hambaarsti juurde viima aga enne oli vaja Aardlast läbi käia ja asjad ära visata....10 mintsa hambaarsti lendasime mafiaga peale ja viskasime kõik mu 101 kotti Merka (minu toakaaslase)... pihta õnneks jäi ta selle hunniku otsas ellu…aa ja mulle kingiti kärtsroosa PrintsessitortJ

Jõudsin siis LOTEsse ja vobbahhh mu üllatust kui palju rahvast seal juba oli iiigatahes pidi minema oma eriala sildi juurde ja ma vapsee ei leidnud seda...kõndisin mingi sada tiiru sääl :D (peaks mainime, et kõigil teistel erialadel olid ilusad formaalsed sildid meie "geoloogia" oli ise joonistatud roosade grafiti tähtedega kortsus papitükile ja seda hoidis üks kutt kelle ümber polnud teisi inimesi(ok üksoli) siis me seal kogunesime tulid vanad olijad ja mõned üksikud rebased...sain teada et meid on aind 11...11!!!! lõpuks liikus kogu see mass Auditooriumisse...meie jäime kõige taha oma geoloogikestega ja ilmusid ka geoloogide oma käsnakalle, kitarrist ja tamburiinimängija:D samal ajal hakkas mingi mees rääkima ees...ei kuulnud...taga tehti Sasse lahti, korgid lendasid, kitarre mängis ja käsnakalle tantsis, kui Rõõmu ja Lusti tutvustati (keemia osakonna direktor ja mingi direktor veel)

Aktus lõppes ja käsnakalle viis meid rõdule ja rääkis kuidas geograafid selle geoloogidelt üle lõid ja et MEIE peame selle tagasi võitma. Siis pidime geoloogidest rebastega targemate järel Chemicumi kõmpima, heitsin kontsad jalast ja kõndisin sukkade väel:) möllasime chemicumis ringi, nägime trummikomplekti, geoloogi ämbrit (eriti puhas) ja kabinettide uksi, millest sisenemist peaksime võimalikult vältima ja uksi millest võib ka niisama sisse astuda ja juttu ajada või nõu küsida(Y). Lõpuks tuli tuutoritund, kus Krissu (meie tuutor) seletas kuidas me oleme eksinud lambukesed, tema on vana eit kes meid juhib ja vanemad kursakad juba kogenud lehmad:D:D nii ja SIIIS tuli juba lõbusam osa:D Saime igaüks oma perekonnanimega jalkasärgid, mida kanda geo-geo vahelisel jalkamatšil siis saime kollased geoloogide särgid kuhu on kirjutatud meie moto ja vapp:D siis tuli rääkima käsnakalle (nüüd juba ilma kollaste retuusideta;:D) ja ütles et me kõik: vanemad kursakad, rebased ja geoloogide õppejõud kogunevad kuueks CT ette ja me lähme emajõe äärde jalutama ja teeme muud huvitavat, selle nimi oli LUHA PIDU:D ja kes sellelt puudub ei vääri geoloogi nime:P

Kutsusin siis Küku ja Janika järgi endale ja läksime sööma, kuna just saime teada, et Ilves valiti taas presidendiks otsustasime minna tema auks Moka kohvikusse, mis pidi üks tema lemmikuid olema (ok tegelt oli see vabandus, aga meil olid kõhud ilgelt tühjad:) Sõin BANAANI-MANGO PASTAT KANAFILEEGA , PARMESANI GRANITAT ja magustoitu mis meeles pole enam

Hellasin mõmmikule ja küsisin mis ta teeb, ütles et sõidab, küsisin Kuhu? Ta ei tahtnud öelda, sain aru küll, ta tuli famiiliaga TARTUSSEEEE:D Kuigi mul oli umbekiire kutsusin ta torti sööma, lõpuks jõudsid kõik Aardlasse ja hakkasid lällama, joodi šamapat ja naerdi valju häälega, kui mina elueest paanitsesin mis selga panna ja kas ma ikka jõuan…1-2-3 olingi CT ees ja läksin Liina juurde (tüdrukuid ongi koos minuga ainult KOLM juu:D, Joannat polnud tulnd veel) Liikusime siis Emajõe poole, ajasin magistri lõpetanud Henriga juttu ja rebastele osteti juua :D jõime…liikusime Raadi kalmistu poole mingit kruusateed pidi ja keerasime heinamaale…tuli vastu liivakivi paljand…rebased käsutati üles ronima (sein oli suht 90 kraadi otse üles) kukkusin Kristjanile otsa:P võtsin soojendusdressi seljast ja käsutasin Henri üles :D lõpuks pidin ikka ise kaa minema…pusisin …üks jalg siia…käsi …jalg…oeh ja SAINGI üles:D:D lalallalaaaa lõpuks tõmbasime ka Peetri üles ja läksime hauda puhastama (eimäleta oli mingi tähtis geoloog:D)…tagasi alla ja siis keerati juba täiesti heinamaale…siis juba võssa…ja siis juba TÄIELIKKU võssa…saate te aru sellist võsa pole isegi võrus…täielik mudamülgas ja lõpmatu võsastik…mul hakkas botastest kahju ja hakkasin paljajalu minema (polnud hea mõte, kui te mu jalgu nüüd näeksite ;S seda pilti ma igaksjuhuks üles ei pane:P) kahjuks olid mul veel kott, jakk ja vihmavari, viimane seda tervelt ei läbinud:D aga see mmis me tegime oli mee-le –tu. Iga meetri tagant oli puusadeni mudamülgas või veeauk ja seda hullus võsas, koguaeg oli sul midagi juustes või jalgade küljes kinn kogu aeg kukkusid ja komistasid oksade otsa. Taarakunn(rebane kes pandi taarat tassima) ei mahtund võsast normaalselt läbigi, sest taarakot oli liiga suur:D:D lõpuks lendas ta nii hullult et oli juusteni märg ja pasane:S:S:S no tegelt ega ma parem polnud mu teksad olid ühtlaselt musta värvi ja jalad verised…mingi het peatuti ühe mülka juures kus puu oli maha langenud ning kõik rebased pidid sellealt läbi ronima…nämm…muda…jah.:D mingi hetk eraldusin kambast lootes, vähem mudasemat teed leida:D vist leidsingi kõndisin Liina juba hõikas et marian kus oled …siis mul oli nii et oifakk kus ma olen:D aga lõpuks jõudsid esimesed hoopis mulle vastu:P Kõndisime, kukkusime jõudsime jõeäärde välja. Poisid läksid ujuma…paljalt…täiesti paljalt:D (tegin pilti kaa:D…seda parem ei pane üles :D võib peksa saada:D) Kaks tundi mudaga muda sees mudamaadelnud jõudsime lõkke äärde kus ootasid meid enamus geoloogia õppejõude:D , kes olid juba paraja koguse Sassi ära joonud:D jõime kaa:D Saime Kristjaniga jutu peale (jah sellega kellele ma otsa kukkusin) Lahe tüüp, mingihetk tuli Edgars kaa juttu ajama…samuti lahe, mäletas isegi nime:D üldse olid kõik hästi kokkuhoidvad ja toredad kõige rohkem isegi õppejõud:D tuli tutvustamisring küll oldi oldud vanglas (valvur muidugi) küll sõjaväes küll pioneer:D mina olin lihtsalt Marian Võrust kellele meeldib keemia:D läksin sellega peale õppejõududele kästi Haanja miist laulda:D laulsime…õigemini nemad „laulsid“ ja mina naersin:D iga tutvustamise lõpus andis üks õppejõud kahvli otsast suhu mingi eriti rõveda kala ja kätte sassi pudeli mille pidi teise pudeliga lahti tegema sain ESIMEST korda lahti selle niimodi ….jeee…ainsana tüdrukutest…hahaaaa:D noo lällasime seal ka külmetasime, sain mingi 100 uut telefoninumbrit (just vaatasin telefonikontakte nt Kaarel, geoloog, 2. kursus…huiii mäletan):D:D aa ja vahepeal andis üks kutt luhtsalt heast südamest mulle oma nahktagi (ma isegi ei olnud vingunud et mul on külm või midagi, ta lihtsalt sai aru:D awwwww eksole) Lõpuks ma juba ei tundnud oma varbaid ja ütlesin Kristjanile et tahaks ära minna, õnneks viitsis ta kaasa tulla, sest ma poleks elohhh julgenud ega OSANUDKi sealt ära saada, sest ega me ju võsast veel väljas polnud…lõpuks kui tsivilisatsioon paistma hakkas tuli välja et me olime kuskil rikaste rajoonis ja et teepeale saada pidime pmst kellegi aiast läbi minema:D kui teele jõudsime nägin tartu linnapiiri silti…me olime juba oma võsamatkaga linnast välja jõudnud O.o kõndisime ja rääkisime maast ja ilmast (veelkord tänud K-le, kui ma oleks üksi pidand minema mädaneks ma kuskil sillaall praegu või kõnniks veel kusagile Jõgeva poole:P) Järjekordselt mingi lõputu aeg kõndimist ja jõudsime kesklinna…politsei vaatas meid sitakärakaid suht imelikult aga pääsesime:D Läksin mõmmiku poole. Tema unisest näost oli näha et ma nägin päris jube välja (sääne nagu Urr muumi multikast:D võite ette kujutada): Situtasin siis A. vannitoa täis ja läksime tuttu:D Hommikul kui Toto ärkas siis ta naeris ennast mu pükste peale herneks:D mul polnud muud selga panna kui A vana särka ja Toto lühikesed püksid :D Varjusin autos kui nad poes käisid. Jõudsin Aardlasse, vahetasin riided ja leekisin loengusse…aga sellest juba hiljem (again I no time:( tahaks lahedamalt kirjutada, praegu on tekst suht tükkis aga järmine kord vast jookseb paremini:D)

3 comments:

  1. :D Well said Mann, aga kirjutage kirjutage kõik ikka edasi, nostalgia kickib julmalt sisse. :D PS Imestasin poolepeal, et kuidas sa nii pika tekstiga üldse hakkama said (I didn't know you had it in you!), niiet tükkide pärast pole mõtet vabandada! :D

    ReplyDelete
  2. Too haud millel käisime kuulub Hendrik Bekkerile, küll sa temast veel kuuled.

    Edgar(s)

    ReplyDelete
  3. :D tänan sind edgars:D nüüd ma vähemalt tean:D ei jää häbisse kui vaja kunagi ;)

    ReplyDelete